PBC DI KOTA KINABALU

Pada 17-18 Oktober lalu, saya berpeluang mengikuti Program PBC (Perkongsian Bijak Cemerlang) HPA bertempat di Hotel Kompleks Tabung Haji Kota Kinabalu. Program yang telah berlangsung selama 2 hari satu malam ni begitu banyak memberi manfaat dan maklumat.
Saya menyertai HPA setelah diperkenalkan oleh seorang kawan dari Negeri Sembilan, Ustaz Nazri. Sebelum ini tidak begitu banyak maklumat mengenai HPA yang saya ketahui. Apa yang saya tahu tentang HPA hanyalah kopi radix (..mai secawan..) dan beberapa jenis herba keluaran Syarikat tersebut. Pada Julai 2009, saya diperkenalkan oleh Ustaz Nazri tentang HPA. Penerangan yang begitu jelas dan bersemangat itu membuatkan saya tidak teragak-agak untuk menyertai MLM yang berlandaskan Syariah ini.

PJS Anuar

Dalam program PBC ni, banyak pendedahan mengenai HPA dan produk keluaran HPA diberikan oleh para penceramah. Antara penceramah dalam program tersebut ialah PJS Syed Ageel Syed Mahayadin, PJS Salahudin, PJS Anuar dan beberapa lagi org kuat HPA.



PJS Syed Ageel Syed Mahayadin

Sambil-sambil menyertai program ni, sempat jugak saya jalan-jalan kat sekitar KK. Tempat yang selalu pelancong pergi kat KK ni ialah Pasar Philipine. Banyak mutiara kat situ. Murah lagi.


Makcik Philipine Tokey Mutiara



Pasar Ikan Masin

Untuk maklumat lanjut mengenai HPA boleh rujuk laman web www.hpa.com.my


0 comments:

Related Posts with Thumbnails